Știri
La adoptarea bugetului oraşului, Comisia Economică a venit cu o propunere de modificare conform căreia ar dori să ia din fondul de rezervă al Primăriei suma de cincizeci de mii de lei şi să o aloce pentru demararea lucrărilor la reţeaua de apă de la Şugaş Băi.
În Sfântu Gheorghe, foarte multe lucrări de infrastructură vor începe în acest an – a declarat managerul oraşului, domnul Czimbalmos Kozma Csaba.
Sunt publice datele semnării contractului pentru firmele care au participat la licitaţia pentru ocuparea domeniului public cu ocazia târgului de Zilele Sfântu Gheorghe (26-28 aprilie 2013), pentru standuri de comerţ cu amănuntul.
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a transmis conducerii a opt instituţii de învăţământ, dreptul de administrare asupra imobilelor unde se află sediul acestora.
Administrarea imobilului Casa Bene a fost predată Asociaţiei Vadon pe o perioadă de 25 de ani, de la 1 aprilie 2013, până la 31 martie 2037. Această hotărâre a fost adoptată în cadrul şedinţei ordinare a lunii martie.
Începând cu data de 5 aprilie, pe site-ul Camerei de Comerţ şi Industrie a Judeţului Covasna vor putea fi găsite condiţiile şi regulamentul de participare la concursul care va oferi posibilitatea celor patru sute de întreprinderi mici şi mijlocii înregistrate la Sfântu Gheorghe, să-şi recupereze o parte importantă din sumele achitate pentru impozitul pe clădiri.
Serviciului Comunitar de Evidenţă a Persoanelor vă aduce la cunoştinţa persoanelor interesate faptul că, din lipsă de personal, începând cu data de 8 aprilie 2013 taxa pentru contravaloarea cărţii de identitate şi taxa extrajudiciară de timbru se va achita exclusiv la Direcţia Finanţe Publice Municipale Sfântu Gheorghe str. Oltului, nr. 2.
Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează licitaţie pentru ocuparea domeniului public cu ocazia târgului de Zilele Sfântului Gheorghe 26-28 aprilie 2013.