Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs de proiecte de management în vederea încredințării managementului Teatrului „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe, pentru perioada 2025-2029
ANUNȚ PUBLIC
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs de proiecte de management în vederea încredințării managementului Teatrului „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe, pentru perioada 2025-2029
Perioada de management a Teatrului „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe este de 4 ani. Înscrierea se face pe baza unei cereri (care va conține datele de contact), la care se atașează Dosarul de concurs, precum și Proiectul de management.
Termenul de depunere a documentației de înscriere este 23.09.2025, ora 15:00. Documentația se depune la Compartimentul de Relații cu Publicul, Informații și Registratură din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, cu sediul în str. 1 Decembrie 1918, nr. 2.
Condiții de participare: Managementul Teatrului „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe va fi încredințat unei persoane fizice care îndeplinește cumulativ următoarele condiții conform prevederilor art. 3 din OUG nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenie română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- întrunește condițiile de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de activitate a instituției;
- întrunește condițiile de pregătire sau experiență în management;
- este atestat oficial în domeniul managementului, dobândit prin participare la cursurile speciale organizate de către Centrul de Pregătire Profesională în Cultură, instituție aflată în subordinea Ministerului Culturii. În caz contrar, în termen de un an de la semnarea contractului de management se angajează să participe la cursurile de atestare, urmând ca ordonatorul principal de credite să asigure condițiile financiare corespunzătoare în bugetul instituției;
- nu are condamnări penale pentru fapte ce le-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- să aibă minimum 5 ani de activitate în domeniul artei teatrale;
- câștigătorul concursului de proiecte de management va avea reședință la municipiul Sfântu Gheorghe pe întreaga perioadă a exercitării funcției de manager al Teatrului „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe;
Calendarul concursului:
- 02.09.2025 – publicarea anunțului de concurs;
- 23.09.2025 – data limită pentru depunerea proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați;
- 24.09.2025-26.09.2025 - verificarea legalității și conformității documentelor depuse de candidaţi, de către secretariatul comisiei;
- 26.09.2025 – comunicarea rezultatelor selecției dosarelor;
- 29.09.2025-03.10.2025 - analizarea proiectelor de management - prima etapă;
- 06.10.2025 – aducerea la cunoștința candidaților, în scris, a notelor obținute la prima etapă;
- 07.10.20125 - susținerea proiectelor de management - a doua etapă;
- 07.10.2025 - aducerea la cunoștința candidaților, în scris, rezultatul concursului, afişarea acestuia la sediul autorităţii şi al instituţiei, precum şi pe pagina de internet a autorităţii, după caz;
- 08.10.2025-10.10.2025 - depunerea contestaţiilor;
- 13.10.2025-15.10.2025 - soluționarea contestațiilor;
- 15.10.2025 - aducerea la cunoștință publică a rezultatului final al concursului și a altor informații de interes public, după caz, prin afișaj la sediul autorității și al Teatrului „Tamási Áron” precum și pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Sfântu Gheorghe și al instituției.
Dosarul de concurs (depus într-un singur exemplar) trebuie să conțină următoarele documente:
- copie a actului de identitate;
- curriculum vitae actualizat în formă Europass;
- copia diplomelor de studii și după caz, a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în domeniul managementului, conform condițiilor de participare la concurs;
- documente care să ateste experiența profesională în domeniul solicitat și experiența sau pregătirea managerială (copie de pe carnetul de muncă, contract de manager sau adeverință de salariat). Copiile actelor din dosarul de concurs se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoțite obligatoriu de traduceri autorizate;
- certificat de cazier judiciar;
- angajament scris al candidatului de a avea reședință în Municipiul Sfântu Gheorghe pe întreaga perioadă a exercitării funcției de manager al Teatrului ”Tamási Áron” Sfântu Gheorghe, după caz;
- proiectul de management redactat în limba română, întocmit și structurat conform cerințelor din Caietul de obiective elaborat în vederea organizării concursului de proiecte de management pentru Teatrul „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe, pentru perioada 2025-2029, în format scris și în format electronic de tip PDF, fără a conține indicii privind identitatea autorului, și fără a se menționa numele și/sau prenumele persoanei care l-a întocmit în cadrul textului, pe suportul tip USB sau în proprietățile fișierului electronic. Proiectul întocmit de candidat este limitat la un număr de 50 pagini + anexe și trebuie să conțină punctul de vedere al candidatului asupra dezvoltării instituției pe durata proiectului de management.
Documente:
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de proiecte de management
Anexa nr. 1 la Caietul de obiective
Anexa nr. 2 la Caietul de obiective
Anexa nr. 3 la Caietul de obiective
Anexa nr. 4 la Caietul de obiective
* * * * *
Informații suplimentare:
- aferente Caietului de Obiective, se pot solicita de la Teatrul „Tamási Áron” Sfântu Gheorghe (telefon: +40 267 351 886, +40 728 083 333, e-mail: office@tasz.ro)
- aferente Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, se pot obține de la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe (telefon: 0267/316957 int. 155).