ro
 
Joi, 18. Septembrie 2025.

Se poate aplica la primele funcții publice de conducere vacante la Primăria Sfântu Gheorghe!

29.09.2016


Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a înființat o nouă direcție în cadrul Primăriei, numită Direcția Tehnică şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice. Direcția, cu cele două birouri subordonate, numite Biroul de Dezvoltare, Investiţii și Biroul pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice au scopul de a acorda o atenție sporită spațiilor publice și a funcționării potrivite a utilităților publice, respectiv de a interveni mai rapid și mai eficient în cazul eventualelor probleme.

Activitățile principale ale Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice se vor concentra în jurul a trei teme majore, după cum urmează: monitorizarea și verificarea spațiilor și utilităților publice, a stării străzilor și pavajelor, a terenurilor de joacă sau a iluminatului public, de pe o parte. Pe de altă parte, această Direcție, prin Birourile subordonate, va  ține legătură cu societățile comerciale şi regiile autonome de interes local, va pregăti deciziile, hotărârile, contractele, respectiv va întocmi rapoarte legate de aceste societăți. O a treia arie de responsabilitate a Direcției va fi monitorizarea investițiilor de scară mare implementate din bugetul public, cum ar fi de ex. Arena Sepsi, cinematograful orașului sau Parcul industrial de la Câmpu Frumos.

Având în vedere informațiile de mai sus, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului: un post de director executiv, gradul II și două posturi de șef birou, gradul II.

Cerințele obligatorii pentru postul de Director executiv al Direcției Tehnice şi Monitorizare societăți comerciale subordonate şi servicii publice sunt: studii de masterat și vechime de min. 3 ani.

Pentru cele două posturi de Șef birou al Biroului de dezvoltare, investiții, respectiv al Biroului pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice cerințele obligatorii sunt: studii de masterat și vechime de min. 2 ani.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 14 octombrie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126).

Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.


Vă dorim succes!


 

EXPERIMENTUM – Pál Nagy și discipolii săi
17.09.2025

Expoziție itinerantă de Műcsarnok/Kunsthalle, Budapesta la Centrul de Artă din Transilvania

Până pe 15 septembrie se mai pot înscrie cuplurile din Sfântu Gheorghe care anul acesta împlinesc 50 sau 60 de ani de căsnicie!
11.09.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe îi felicită în fiecare an pe soții care celebrează nunta de aur sau nunta de diamant.

Pe 15 septembrie încep nominalizările pentru a doua ediţie Best of Sepsi
11.09.2025

Primăria Sfântu Gheorghe doreşte să descopere şi să premieze eroii de zi cu zi ai oraşului

Încep lucrările de mondernizare pe strada Mică
09.09.2025

În perioada 11 septembrie 2025 – 8 februarie 2026 se vor efectua lucrări ample de modernizare a infrastructurii

Precizări oficiale privind noile cărți de identitate: CEI și CIS, diferențe și utilizare
05.09.2025

În spațiul public au fost vehiculate recent informații eronate cu privire la documentele de identitate aflate în prezent în circulație. Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor consideră necesar să facă următoarele precizări, pentru corecta informare a opiniei publice.