HOTĂRÂREA NR. 385/2025 privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică deschisă, cu oferte în plicuri sigilate, a unui spațiu de 53,50 mp, proprietate publică a municipiului Sfântu Gheorghe, situat pe str. Gróf Mikó Imre nr. 1
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 385/2025
privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică deschisă, cu oferte în plicuri sigilate, a unui spațiu de 53,50 mp, proprietate publică a municipiului Sfântu Gheorghe, situat pe str. Gróf Mikó Imre nr. 1
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară:
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 55408/2025 al Direcției patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Raportul de evaluare din data de 27 august 2025, elaborat de către evaluatorul autorizat ANEVAR Kuna Adriene;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 332 – 348 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și lit. c și alin. (6) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. g şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă închirierea prin licitație publică deschisă, a unui spațiu de 53,50 mp, situat în municipiul Sfântu Gheorghe, str. Gróf Mikó Imre nr. 1, județul Covasna, aparținând domeniului public al municipiului Sfântu Gheorghe, care va funcționa ca spațiu comercial, având datele de identificare cuprinse în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Termenul de închiriere este de 5 ani, cu posibilitate de prelungire prin act adițional.
ART. 3. - Se aprobă prețul minim de pornire a licitației publice la 14 euro/m2/lună, având la bază Raportul de evaluare întocmit de evaluatorul autorizat, membru ANEVAR, Kuna Adriene, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. - Se aprobă Documentația de atribuire, anexa nr. 3 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 5. - Se stabileşte preţul Documentației de atribuire la suma de 50 lei.
ART. 6. - Cu executarea prezentei hotărâri se însărcinează Direcţia generală economică şi fiscală și Direcţia patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 25 septembrie 2025.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ József Álmos- Zoltán |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |