ro
 
Joi, 30. Octombrie 2025.

Primăria Sfântu Gheorghe reintroduce programările la birourile instituţiei

18.10.2021

Având în vedere creşterea constantă şi îngrijorătoare din ultima perioadă a numărului de noi infectări COVID-19 din Sfântu Gheorghe, Primăria Municipiului reintroduce programările prealabile la birourile instituţiei.

Astfel, accesul în sediul Primăriei se va putea face doar pe baza unei programări prealabile la numărul de telefon 0267 316 957. Pentru programări la Biroul de Stare Civilă este disponibil numărul de telefon 0267 318 144.

Măsura este necesară atât pentru limitarea infecţiilor, dar şi pentru că în perioada următoare vor avea loc lucrări de reabilitare a intrării principale a Primăriei, aglomerând astfel accesul în instituţie pe celelalte intrări.

Pentru mai multe informaţii, rugăm locuitorii să se adreseze telefonic sau prin email la info@sepsi.ro, pentru orice probleme aflate în competenţa Primăriei.

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație

Sfântu Gheorghe se pregătește pentru viitor
23.10.2025

Curs despre inteligența artificială pentru conducătorii administrației publice

Începe votul pentru finaliştii Best of Sepsi 2025 – alege-i pe eroii de zi cu zi din Sfântu Gheorghe
17.10.2025

În perioada 20 octombrie – 2 noiembrie 2025, locuitorii sunt invitați să își exprime votul pentru finaliștii celor nouă categorii ale competiției, care îi premiază pe „eroii de zi cu zi” ai comunităţii.

Începe depunerea cererilor pentru ajutorul de încălzire la Sfântu Gheorghe
16.10.2025

Dosarele pot fi depuse la sediul Direcției, pe strada Daliei nr. 1, la parterul blocului 12.