ro
 
Duminică, 14. Septembrie 2025.

Până pe 30 aprilie vă puteţi înscrie în Programul de înfrumuseţare a zonelor verzi

15.04.2020

Până pe 30 aprilie, asociațiile de proprietari din zonele rezidențiale se pot înscrie în programul de înfrumuseţare a zonelor verzi din municipiul Sfântu Gheorghe. Cererile pot fi trimise prin poștă sau online la info@sepsi.ro. Este important să avem grijă de mediul nostru chiar și în aceste momente dificile și pline de provocări.

În cadrul programului, puteţi solicita diverse răsaduri, arbuști, flori, gard viu, gazon, garduri sau bănci pentru o valoare totală de până la 1500 de lei / scară de bloc.

80% din valoarea totală a produselor solicitate este acoperită din bugetul local, restul de 20% fiind asigurat de asociațiile de proprietari. Astfel pentru o solicitare totală de 1500 de lei, municipalitatea va asigura 1200 de lei, iar asociaţiile vor avea de plătit 300 de lei.

Scopul programului este de a face zonele verzi din jurul blocurilor mai organizate și mai bine întreținute, contribuind astfel la îmbunătățirea peisajului urban.

În cadrul programului se pot solicita următoarele bunuri::

  • Bancă – 930 lei / buc.
  • Puieţi pomi ornamentali – 25 lei / buc.
  • Arbuşti – 10 lei / buc.
  • Gard viu – 30 lei / metru liniar
  • Flori diferite specii – 2 lei / fir
  • Semințe gazon – 22 lei / kg
  • Gard de protecţie – 50 lei / metru liniar
  • Pământ fertil pentru zone verzi - 60 lei / mc.

Cererile se depun online la info@sepsi.ro sau prin Poştă la adresa Primăria Sfântu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, cod poştal 520008 până cel târziu 30 aprilie 2020. Avizarea solicitărilor se va face de către Direcţia de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, în ordinea depunerii cererilor. Contribuţia proprie se achită după aprobarea cererii prin virament bancar la numărul de cont RO80TREZ25624740220XXXXX deschis la Trezoreria Sfântu Gheorghe.

Produsele solicitate pot fi ridicate în zilele lucrătoare între orele 9.00 și 11.00, la data specificată de municipalitate în documentul de aprobare. Dovada aprobării va fi furnizată solicitantului prin poștă sau e-mail, în funcție de formularul în care a fost depusă cererea. Mai multe informaţii pot fi solicitate la prin telefon la 0267 314 173 (Karácsony József Attila).

Solicitantul este responsabil pentru îngrijirea plantelor, iar respectarea regulilor și termenelor de plantare este verificată de către administrația orașului.

 

Până pe 15 septembrie se mai pot înscrie cuplurile din Sfântu Gheorghe care anul acesta împlinesc 50 sau 60 de ani de căsnicie!
11.09.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe îi felicită în fiecare an pe soții care celebrează nunta de aur sau nunta de diamant.

Pe 15 septembrie încep nominalizările pentru a doua ediţie Best of Sepsi
11.09.2025

Primăria Sfântu Gheorghe doreşte să descopere şi să premieze eroii de zi cu zi ai oraşului

Încep lucrările de mondernizare pe strada Mică
09.09.2025

În perioada 11 septembrie 2025 – 8 februarie 2026 se vor efectua lucrări ample de modernizare a infrastructurii

Precizări oficiale privind noile cărți de identitate: CEI și CIS, diferențe și utilizare
05.09.2025

În spațiul public au fost vehiculate recent informații eronate cu privire la documentele de identitate aflate în prezent în circulație. Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor consideră necesar să facă următoarele precizări, pentru corecta informare a opiniei publice.

Lunar Eclipse – primul eveniment al clubului MindFormers
04.09.2025

Spectacol astronomic și atmosferă de Chill Zone pe 7 septembrie în curtea fostei fabrici de ţigarete