ro
 
Miercuri, 05. Noiembrie 2025.

Compania de salubritate TEGA nu va emite facturi pe perioada stării de urgenţă

31.03.2020

Facturile vor fi emise ulterior şi pentru această perioadă, astfel că locuitorii le vor putea achita mai târziu

„Pandemia de coronavirus ne-a pus în faţa unei situaţii noi, creând în acelaşi timp probleme în multe domenii. Ştim că mulți dintre clienții noștri au pierdut venituri în această perioadă, astfel încât obiectivul nostru este să-i ajutăm. De aceea, suspendăm facturarea către clienții noștri persoane fizice” – a spus Máthé László, directorul TEGA S.A.

Conducerea TEGA a subliniat că măsura se aplică pe întreg teritoriul ECO Sepsi, adică oriunde TEGA colectează şi transportă deșeurile și va rămâne în vigoare de la 1 aprilie până la sfârșitul stării de urgență. Facturile vor fi emise ulterior şi pentru această perioadă, astfel că locuitorii le vor putea achita mai târziu. Persoanele juridice vor trebui în continuare să plătească facturile.

Serviciul de colectare a plăţii nu mai funcţionează, dar dacă doriți să solicitați o factură și să plătiți valoarea acesteia, puteți face acest lucru pe site-ul companiei, www.tega.ro. Tot online puteţi să plătiţi şi facturile. Deși este deschisă şi casieria de la sediul din str. Crângului nr.1, societatea le solicită clienților să plătească online prin intermediul site-ului www.tega.ro, prin PayPoint și Payzone sau prin aplicația telefonică PAGO.

În același timp, deşi activitatea serviciului de relaţii cu clienţii este suspendată, orice întrebare pe care o aveţi poate fi adresată prin email la adresa office@tega.ro sau prin telefon la 0267 310 123.

TEGA S.A. atrage atenția asupra faptului că programul de transport al deșeurilor va rămâne neschimbat în luna aprilie. În plus, compania solicită în mod repetat clienților aflaţi în izolare la domiciliu să nu mai colecteze deșeurile selectiv până la clarificarea stării lor de sănătate, reducând astfel riscul de infecție. De asemenea, este important să știți că măștile și mănușile folosite ar trebui aruncate în deșeurile menajere, tot pentru a reduce riscul de infecție. Deşeurile de la locaţiile de carantină instituţionalizată sunt colectate de o companie specializată în deșeuri periculoase.

 

 

Ziua porților deschise pentru cei care doresc „Ceasul Assisto”
03.11.2025

Evenimentul va avea loc în data de 6 noiembrie, joi, între orele 9:00 și 17:00, la sediul Direcției (Sfântu Gheorghe, str. Erege nr. 19).

Perioada de votare a finaliştilor Best of Sepsi, prelungită până pe 9 noiembrie
28.10.2025

Gala în care vor fi anunţaţi câştigătorii va avea loc pe 7 februarie

Campanie comună pentru creșterea siguranței rutiere
23.10.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe sprijină inițiativa Inspectoratului de Poliție Județean Covasna privind intensificarea acțiunilor de educație rutieră și informare a cetățenilor, în scopul reducerii numărului de accidente grave de circulație

Sfântu Gheorghe se pregătește pentru viitor
23.10.2025

Curs despre inteligența artificială pentru conducătorii administrației publice

Începe votul pentru finaliştii Best of Sepsi 2025 – alege-i pe eroii de zi cu zi din Sfântu Gheorghe
17.10.2025

În perioada 20 octombrie – 2 noiembrie 2025, locuitorii sunt invitați să își exprime votul pentru finaliștii celor nouă categorii ale competiției, care îi premiază pe „eroii de zi cu zi” ai comunităţii.