ro
 
Sâmbătă, 12. Iulie 2025.

S-a înființat un nou birou în cadrul Primăriei Sfântu Gheorghe. Se caută colegi pentru întreţinerea spațiilor publice și a utilităților publice

29.09.2016

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a înființat un nou birou în cadrul Primăriei cu scopul de a acorda o atenție sporită spațiilor publice și a funcționării potrivite a utilităților publice, respectiv de a interveni mai rapid și mai eficient în cazul eventualelor probleme.

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe organizează concurs pentru ocuparea posturilor contractuale vacante în cadrul Biroului nou înființat pentru monitorizare societăți comerciale şi servicii comunitare de utilităţi publice al Primăriei. În total sunt 4 posturi de inspector de specialitate, cu următoarele specificații: un post de inspector de specialitate, grad I/A, un post de inspector de specialitate, grad I și 2 posturi de inspector de specialitate, grad II.

Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, este o cerință obligatorie pentru fiecare post vacant, iar în cazul posturilor grad I și grad II diploma trebuie să vină din domeniul științelor tehnice. Vechimea în specialitatea studiilor este o altă cerință obligatorie care se schimbă de la un post la altul, după cum urmează: 9 ani pentru postul de inspector de specialitate, grad I/A, 5 ani pentru postul de inspector de specialitate, grad I și 1 an pentru postul de  inspector de specialitate, grad II. 

În acest sens, Biroul așteaptă candidatura persoanelor dinamice cu abilități bune de comunicare și de observare pentru postul de inspector de specialitate de gradul II, deoarece aceste persoane vor fi responsabile pentru monitorizarea și verificarea spațiilor și utilităților publice, a stării străzilor și pavajelor, a terenurilor de joacă sau a iluminatului public. Pe lângă observarea problemelor, aceste persoane trebuie să fie capabile și pentru reacție în timp util, adică să rezolve acele probleme pentru care au competențele necesare, respectiv să comunice superiorilor acele probleme care necesită intervenția altor persoane.

Pentru ocuparea postului de inspector de specialitate, grad I/A Biroul așteaptă candidatura persoanelor care au experiență în domeniile juridice și/sau economice. Principala responsabilitate a colegului/colegei respective va fi ținerea de legătură cu societățile comerciale şi regiile autonome de interes local, pregătirea deciziilor, hotărârilor și a contractelor, respectiv întocmirea rapoartelor legate de aceste societăți.

Pentru ocuparea postului de inspector de specialitate, grad II, Biroul așteaptă candidatura persoanelor care au experiență în domeniul științelor tehnice și care au o înțelegere bună asupra investițiilor publice de scară mare. Ca responsabilități, persoana angajată se va ocupa cu monitorizarea dezvoltărilor implementate din bugetul public, cum ar fi de ex. Arena Sepsi, cinematograful orașului sau Parcul industrial de la Câmpu Frumos.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până pe 5 octombrie la sediul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267 316957 / 126). Informații detaliate, bibliografia obligatorie, respectiv lista documentelor necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pot fi găsite pe pagina http://www.sfantugheorgheinfo.ro/index.php?page=255.
Vă dorim succes!

Cupru-nțeles - Vernisajul expoziției sculptorului István MAKKAI la Centrul de Artă din Transilvania
10.07.2025

În spațiul expozițional de la parter al Centrului de Artă din Transilvania, în data de 11 iulie 2025 de la ora 18, va avea loc vernisajul expoziției sculptorului István MAKKAI. Expoziția va fi vernisată de Katalin Nagy T., istoric de artă, curatorul expoziției, și de Beáta Bordás, coordonatoarea Centrului de Artă din Transilvania.

La Serviciul de Evidență a Persoanelor din Sfântu Gheorghe se pot solicita doar cărți de identitate electronice
07.07.2025

Noile documente sunt gratuite, însă nu pot fi solicitate în regim de urgență

Încă şapte scări de bloc din Sfântu Gheorghe vor beneficia de finanțare pentru igienizarea subsolurilor
04.07.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe continuă programul multianual de reabilitare și igienizare a subsolurilor tehnice din blocurile de locuinţe, derulat pentru al doilea an consecutiv, ca răspuns la problemele grave de igienă și infrastructură semnalate de asociațiile de proprietari.

Primăria Sfântu Gheorghe lansează programul „Ceasul Assisto” pentru persoanele vârstnice şi vulnerabile
26.06.2025

Înscrierile se fac începând cu data de 1 iulie la sediul Direcției de Asistență Socială

Au început lucrările de termoizolare a blocurilor din Sfântu Gheorghe prin fonduri europene din PNRR
25.06.2025

Sunt vizate 24 de blocuri din municipiu cu un total de 75 de scări de bloc, iar lucrările – care vizează creșterea eficienței energetice – sunt deja începute pe unele șantiere.