ro
 
Miercuri, 27. August 2025.

HOTĂRÂREA NR. 272/2025 pentru aprobarea atribuirii directe a Contractului de lucrări pentru obiectivul de investiții „Modernizare strada Mică”

26.06.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 272/2025

pentru aprobarea atribuirii directe a Contractului de lucrări pentru obiectivul de investiții „Modernizare strada Mică”

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară:
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 37841/20.06.2025 al Direcției investiții din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile HCL nr. 511/2024 pentru aprobarea Proiectului tehnic pentru obiectivul de investiții „Modernizare strada Mică;
Având în vedere prevederile HCL nr. 170/2025 privind aprobarea atribuirii directe a unor lucrări către societatea Sepsi Út-Építő SRL și actualizarea Devizului general pentru obiectivul de investiții „Demolarea grădiniței nr. 7 și construirea unei noi clădiri pentru gădinița de pe strad Orbán Balázs”;
Având în vedere Autorizația de construire nr. 66/24.04.2025 emisă de Direcția de urbanism din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Instrucțiunea privind modul de interpretare a aplicării prevederilor art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, emis de Ministerul Finanțelor Publice, Agenția Națională pentru Achiziții Publice publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 926 din 2 noiembrie 2018;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevedrile art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE


ART. 1. – (1) Se aprobă atribuirea directă a contractului de lucrări pentru obiectivul de investiții „Modernizare strada Mică”.
(2) Valoarea lucrărilor de execuție este de 2.452.500,96 lei inclusiv TVA.
(3) Prețul final al contractului va fi cel stabilit în propunerea financiară, depusă de către Sepsi Út-Építő SRL, negociată și acceptată în prealabil de o comisie numită prin dispoziție de către primarul municipiului Sfântu Gheorghe.
ART. 2. – Se aprobă proiectul contractului de lucrări pentru obiectivul de investiții: „Modernizare strada Mică”, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Toth-Birtan Csaba, Compartimentul investiții și Direcția generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 26 iunie 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Debreczeni László

 CONTRASEMNEAZĂ

pentru  SECRETAR GENERAL

Morar Edith

 

Anexă