Direcţia Economică
Director executiv: Veress Ildikó
Date contact
Număr telefon: +40 267 316 957 ► interior 137
Fax: +40 267 313615
E-mail: ildiko.veress@sepsi.ro
Adresa: strada 1 Decembrie 1918, nr. 2, biroul nr. 23
Direcţia economică asigură gestionarea bugetului municipiului Sfântu Gheorghe, organizează contabilitatea cheltuielilor și buna gospodărire a bunurilor aflate în folosința aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe prin Serviciul Buget şi Administrativ și Serviciul Contabilitate.
Activitatea Serviciului Buget și Administrativ:
-
Întocmeşte proiectul bugetului general al Municipiul Sfântu Gheorghe, defalcat astfel:
-
Bugetul local,
-
Bugetul instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii,
- Bugetul creditelor interne și externe,
-
Bugetul fondurilor externe nerambursabile,
-
-
Întocmeşte propunerile privind rectificările bugetare ca urmare a unori propuneri fundamentate a Ordonatorului Principal de Credite,
-
Întocmeşte prognoza bugetară pe 3 ani, corelată cu programul de investiţii,
-
Defalcă veniturile şi cheltuielile bugetare pe trimestre, pe capitole, articole și aliniate de cheltuieli,
-
Urmăreşte execuţia bugetului local, inclusiv a instituţiilor subordonate,
-
Întocmeşte rapoarte lunare, trimestriale şi anuale privind execuţie bugetară şi le transmite la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Covasna,
-
Efectuează deschiderile de credite bugetare pentru Primărie şi pentru instituţiile subordonate,
-
Face propuneri privind virările de credite bugetare între capitole şi/sau între articole și aliniate de cheltuieli,
-
Prelucrează şi înaintează ordonatorului principal de credite virările de credite bugetare solicitate de către unităţile subordonate,
-
Asigură buna gospodărire a bunurilor aflate în folosinţa aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe.
Activitatea Serviciului Contabilitate:
-
Organizează şi conduce contabilitatea patrimoniului întocmind lunar rapoarte financiare și trimestrial situaţiile financiare,
-
Verifică şi centralizează situaţiile financiare predate de către instituţiile subordonate,
-
Exercită controlul financiar preventiv, respectând legalitatea şi regularitatea operaţiunilor efectuate pe seama fondurilor publice,
-
Ţine evidenţa cheltuielilor pe capitole, titluri, articole şi alineate de cheltuieli,
-
Încasează impozitele si taxele locale şi depune la B.N.Trezoreria,
-
Întocmeşte documentele de plată către societăţile bancare şi urmăreşte primirea la timp a extraselor de cont şi verificarea acestora cu documentele însoţitoare,
-
Ţine evidenţa angajamentelor bugetare şi legale,
-
Asigură plata drepturilor salariale şi a altor drepturi de personal cuvenite personalului,
-
Asigură evidența contabilă pentru proiectele finanțate din fonduri externe nerambursabile.