ro
 
Duminică, 06. Iulie 2025.

În atenţia solicitanţilor ajutorului pentru încălzire

12.11.2012

Dosarele de solicitare pot fi depuse pe strada Erege, nr.19, până pe data de 20 noiembrie, dacă solicitanţii doresc să primească acest ajutor întregul sezon de încălzire (noiembrie 2012 – martie 2013).

Cererile de solicitare a ajutorului de încălzire se pot depune până în data de 20 a fiecărei luni, dar cele care vor fi depuse după data de 20 noiembrie, vor primi ajutorul doar pentru lunile rămase, până în martie. De exemplu, o familie care va depune cererea până la data de 20 decembrie, va primi ajutorul doar pentru patru luni.

Pentru solicitare sunt necesare: cerere tip şi ultima factură de gaz.

Componenţa familiei poate fi justificată prin copii ale următoarelor acte:
carte de identitate sau buletin de identitate pentru fiecare membru adult al familiei; certificatul de naştere al copilului (copiilor); certificat de căsătorie, certificat de deces, sentinţă de divorţ ; hotărârea judecătorească definitivă de încredinţare în vederea adopţiei sau, după caz, de încuviinţare a adopţiei, potrivit legii; hotărârea judecătorească sau, după caz, hotărârea comisiei pentru protecţia copilului privind măsura plasamentului, potrivit legii; decizia directorului general al direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului sau, după caz, hotărârea judecătorească privind măsura plasamentului în regim de urgenţă, potrivit legii; hotărârea judecătorească de instituire a tutelei/curatelei sau, după caz, dispoziţia autorităţii tutelare, potrivit legii.


Adeverinţe de venit pentru fiecare membru de familie: cupon de pensie, adeverinţă de la locul de muncă, adeverinţe eliberate de Administraţia Finanţelor Publice, adeverinţă alocaţie de stat pentru copii, (mandat poştal, extras de cont), pentru elevi peste 18 ani adeverinţă de la şcoală, pentru studenţi adeverinţă de venit  eliberată de Administraţia Finanţelor Publice;

Este necesară o copie după buletinul titularului facturii - în cazul în care solicitantul nu este aceeaşi persoană cu titularul facturii; în cazul în care adresa de pe factură şi carte de identitate nu corespund, rugăm sa depuneţi acte doveditoare cu privire la şederea Dvs. la adresa respectivă ( contract de închiriere, contract de vânzare, adeverinţă de la asociaţia de proprietari etc).
Trebuie depusă la dosar şi o adeverinţă pentru teren agricol pentru toate persoanele care au împlinit 18 ani, eliberată de către Primărie (compartimentul de Registru Agricol) ; şi copie după actele doveditoare despre deţinerea în proprietate a unor imobile sau autovehicule (talon sau contract de vânzare-cumpărare) pentru toate persoanele care au împlinit 18 ani.

 

Încă şapte scări de bloc din Sfântu Gheorghe vor beneficia de finanțare pentru igienizarea subsolurilor
04.07.2025

Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe continuă programul multianual de reabilitare și igienizare a subsolurilor tehnice din blocurile de locuinţe, derulat pentru al doilea an consecutiv, ca răspuns la problemele grave de igienă și infrastructură semnalate de asociațiile de proprietari.

Primăria Sfântu Gheorghe lansează programul „Ceasul Assisto” pentru persoanele vârstnice şi vulnerabile
26.06.2025

Înscrierile se fac începând cu data de 1 iulie la sediul Direcției de Asistență Socială

Au început lucrările de termoizolare a blocurilor din Sfântu Gheorghe prin fonduri europene din PNRR
25.06.2025

Sunt vizate 24 de blocuri din municipiu cu un total de 75 de scări de bloc, iar lucrările – care vizează creșterea eficienței energetice – sunt deja începute pe unele șantiere.

Festivalul Sepsi Jazz & Blues, ediţia a IV-a
24.06.2025

Cea de-a 4-a ediție a Festivalului Sepsi Jazz & Blues va avea loc în perioada 27–29 iunie 2025, în Parcul Memorial '56 din Sfântu Gheorghe

Activităţi de vară la Sfântu Gheorghe
20.06.2025

La Sfântu Gheorghe putem alege dintr-o gamă variată de activități de agrement și relaxare activă pentru întreaga familie, unde atât cei mici cât și cei mari se pot simți minunat.