ro
 
Joi, 25. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 35/2015privind modificarea HCL nr. 40/2012 privind aprobarea derulării programului multianual de înfrumuseţare a zonelor verzi aferente blocurilor de locuit, cu modificările şi completările ulterioare

29.01.2015 2015
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

 HOTĂRÂREA NR.  35/2015
privind modificarea HCL nr. 40/2012 privind aprobarea derulării programului
multianual de înfrumuseţare a zonelor verzi aferente blocurilor de locuit, cu modificările şi completările ulterioare


Consiliul Local al municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 4.049/21.01.2015 al Direcţiei de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile ale Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1), alin. (2) lit. b şi alin. (6) lit. a pct. 9 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE



ART. 1. – Se aprobă modificarea Regulamentului pentru derularea programului multianual de înfrumuseţare a zonelor verzi aferente blocurilor de locuit aprobat prin HCL nr. 40/2012, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:
I. Articolul 2 punctul g) va avea următorul cuprins:
„g) gărduleţ de protecţie – 33,50 lei.”
II. Articolul 3 aliniatul (2) va avea următorul cuprins:
„(2) Cererile se depun la Compartimentul de Relaţii cu publicul, Informaţii, Registratură din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, până la data de 30 aprilie a fiecărui an calendaristic.”
ART. 2. – cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia de Gospodărire a Domeniului Public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
 


Sfântu Gheorghe, la 29 ianuarie 2015.
 

 

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Kelemen Szilárd-Péter

      

CONTRASEMNEAZĂ
Secretar  
Kulcsár Tünde-Ildikó