ro
 
Vineri, 19. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR 243/2021 privind anularea unor accesorii la obligațiile fiscale restante la data de 31 martie 2020, datorate de persoane juridice

05.08.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR 243/2021

privind anularea unor accesorii la obligațiile fiscale restante la data
de 31 martie 2020, datorate de persoane juridice

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 26076/2021 al Direcției Generale Economice și Finanțe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 5 alin. (1) lit. a, art. 16 alin. (2), art. 20 alin. (1) lit. b şi art. 30 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza Ordonanței de Urgență nr. 69/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru instituirea unor măsuri fiscale, astfel cum a fost modificată prin art. VI. din OUG nr. 19/2021 privind unele măsuri fiscale, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul fiscal;
În condițiile Titlului IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și alin. (4) lit. c din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. c și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă anularea în cotă de 50% a obligațiilor accesorii datorate cu titlu de majorări de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale restante la data de 31 martie 2020 inclusiv, bugetului local al municipiului Sfântu Gheorghe, de persoane juridice, indiferent de forma de organizare a acestora.
ART. 2. - Se aprobă Procedura de anulare a obligațiilor accesorii, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Economică și Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe la 29 iulie 2021.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

József Álmos-Zoltán

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

 Anexă